God morgon:)

aluuuw är lite överdrivet glad i dag och ingen anning varför:)
Jag blödde faktis näs blod i dag men det var oxo kul hahah,
Vad ska ni göra i dag crackheads?, jag tänkte lägga ut bilder på i går dagens outfit och på min käk.
Men vet ni jag är fortfarande i pyjamans:), jag är jävligt sugen på chicken fingers på friday kanske borde man ta ett stopp där eller vad tycker ni om den resturangen?
Jag vet typ från ingenstans men ska ändå ta upp det för vill verkligen.
Ta hål i naveln hur mycke kostar det och gör det j*vligt ont?
Men först måste jag gå ner i vikt ca 7kg ganska mycke men tar hjälp av ett par fett förbräning piller som heter
Chillibrun, om ni vet något mer om vikt minsking enkelt tell me darling.

                                                                     klicka på bilderna de blir större,
                                                                     jag är den i lockigt och stora syrran brevid
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0