22/07-09

heeej jag vet dålig uppdatering men mamma asså hon gjorde något på datan. Hela dagen trodde skulle bli tokig,
Och nu när jag väll fått den så hittar jag inte min sladd till cameran.
Så kan visa vad jag har suttit och käkat på och haft på mej.
Det var i allfall en svart tunnika från topshop visar imorgon och leggins svarta och accesorer, Vet jag och min stavning men ni hajar som små hajar.
Skolan börjar snart min börjar den 19 aug, när börjar eran sockertoppar?:)
Juste fan vad är det för fel på mej har skit ont i nacken tror behöver  massage ska beställa i morgon bitti.
Har någon något ställe det rekomnderar?,
Asså nu ska jag göra en till inlägg men om något helt annat.
Skulle ju testa er i går men internet knasa så vi tar de nu.
Late talk hahahaha typ Chantell kaminski show after dark mhihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0