02/07-09 I RULE:)

Besökte ett par bloggar kan inte säga att alla är bra.
Liksom pahah se bara tex kisse med polska näsan och orange sminket.

Men här är några bloggar jag diggar och följer.
1.kenza typisk tjej mode och ha kul dock lite mycke alkohol men man lever bara en gång och man måste uppleva snygg är hon i alla fall men jag är ju hundra gånger bättre and U agree
2.Carolina gynning hon lever riktigt hihg life men tror att hennes fräknar förstör en hel del:)
3.peyre är väl helt okey inte mer än okey men Dhani är ju super och är oxo het som glöd och hon är kall som antartisk.
Orkar inte bra om folk som är helt dugliga man måste vara bäst i test.  Nu ska jag testa er!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Jessicka

heej det verkar som om jag är din första besökare?

Men vadå ska du köra en sån hära i rull the world elr??

som kisses och dessi??

Hoppas du lyckas står 110% vid din sida;)

2009-07-21 @ 02:14:00
Postat av: mery

Heej fin blogg:D

Vi kan följa varandra via bloglovin?;)

2009-07-21 @ 02:15:53
URL: http://maroskaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0